I helgen

I helgen har jag kännt mig lite off och har inte haft någon lust att skriva här.
 Får så där ibland har jag märkt, att lusten att skriva nått inte finns. 
Och sen kommer det flera inlägg på en gång en annan gång istället sen.
Ojämn, jag!?! =D

Varje fall så i fredags hade vi besök här hela dagen utav min kompis och hennes två flickor.
Vi åt lunch här, Carbonara som jag gjort och senare fikade vi.
Barnen lekte en massa både inne och ute i lekparken.
Min lilla N fick 1 årspresent också, fina Bamsekläder.

Har fixat barnens vinterkläder i helgen med så nu är det bara vinterskorna som fattas till dom och kanske någon vante.
E fick välja själv vilken overall hon ville ha och hon valde en sån här




Från Lindex och jag hade en 30% kupong så det var ju perfekt.

Till liten var jag förutseende i våras när dom reade ut vinterkläderna och köpte en overall till honom då med 75% rea.
Bävernylon.


Kommentarer
Postat av: Maria

ja eller hur? kul att bli anklagad så där liksom. nej just nu är lusten att tävla ut gaaaaanska så jättelåg!

2008-09-02 @ 13:02:07
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0