Torsdagsmys

Igår hade vi det lite mys så där mitt på torsdags dagen.
Hämtade hem min dotter från förskolan lite tidigare och sen åkte vi ner till min systers salong.
Därifrån gick vi, jag, mina 2 barn, min syster o mamma ner på stan och åt mat o fikade på ett fik här.
Satt och pratade en massa och mumsade en god tacosallad.
Jätte mysigt att ses så där bara.
För er som inte vet det så har min dotter ärvt min mammas och min mormors fika gener så hon trivdes som fisken i vattnet med fika och mys med familjen :)

Måste vi göra om snart igen ;)


            Tacosallad                                                               

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det var mys, synd att man gör det alldeles för sällan bara! =S



Men maila em att du har med poäng att hämta då? Var det unibet det var 225 poäng på?

2008-09-12 @ 11:18:44
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0