Igår

Igår var en riktig segdag. Så himla trött!
Hade så svårt att sova på natten som var innan, låg bara o vred o vände på mig och försökte hitta någon bra sovställning.
Men icke, hade så ont i ryggen och bäckenet så det var svårt att sova.
Vet att jag tittade på klockan senast klockan 2 och nånting, så innan det hade jag inte somnat. Sen vaknade lillgubben halv 7.
Huvudet bankade så som när man har somnat och gråtit sig till sömns, om ni gjort det någon gång.
Annars så hade ju lillgubben sovit superbra den natten. Från det han gick och la sig ca 19.45 till halv sju. Inte illa det.
Typiskt att en annan sover som en kratta då bara.

Resten av dagen var bara en hemma dag, jag och lillen var hemma själva eftersom storasyster var hos mormor(sambon jobbar).
Det blev lite småplock och dammsugning hemma. Ungefär som vanligt, dammsuger ju nästan varje dag.
Några ganska viktiga ärenden(på datorn) hanns med också.
Till middag blev det Ugnstekt falukorv och potatis och det gillar båda barnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0