Idol

Jag brukar titta på programmet Idol. Tycker det är jättekul att se.
Men en sak som jag inte kan låta bli att undra är att har en del ingen självinsikt?
Hjälp alltså!!!
En del kan ju verkligen inte sjunga men verkar inte inse det själva. Det har jag svårt att förstå. Hör man det verkligen inte själv? Eller?

Men det finns en hel del som kan sjunga också och det finns faktiskt en del guldkorn här ute i landet :)
Förrförra avsnittet fick då jag ståpäls av en tjej som sjöng. Anna. Hon var verkligen bra och bara 16 år. Sån röst när man är 16 kan bara sluta på ett sätt. Hon kommer att bli nått.
Ja roligt är det att titta på i varje fall och Juryn i år tycker jag är ganska så rolig faktiskt.

Gillar ni Idol? Brukar ni titta?

Kommentarer
Postat av: Jess

råkar ju alltid missa idol tyvärr :s men kommer jag ihåg och är hemma s vill jag gärna titta =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0