18 års presenterna....check!!



Presenter till min lillebror är klara. Skönt.
Hittade det vi skulle och det blir nog jättebra. Tror han kommer
att gilla det.

Köpte fina höstblommor till framsidan också som jag planterade igår kväll med.
E min dotter var med och hjälpte till och tyckte det var roligt att plantera.
Blev lite höstfint i varje fall.
I morse när vi gick för att skjutsa henne till dagis så var det det första hon såg när vi kom ut genom dörren och säger
- Åh vad fint det är!!!!
Hade knäppt kort som jag tänkt visa hur det blev men såg nu att dom var så mörka så jag ska ta nya som jag visar senare.

Några nya blommor till vardagsrummet blev det inga, hittade inga som passa tyckte jag.

Idag har dom fotografering på Es dagis och jag har tänkt att hämta hem henne nu om en lite stund.
Egentligen är hon ju ledig på fredagar men som sagt dom har haft fotografen där, Stjärnstudion den här gången och det är ju lite nytt, i varje fall för oss att dom åker ut till förskolor och knäpper kort.

Status här annars är att vi fortfarande är förkylda men ingen feber eller så.

Nu vaknade sonen så då ska vi skynda oss att äta lunch och hämta syrran sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0