Fredagkväll, städning och massa skratt

Appropå i fredags så hade jag en UUUR trevlig kväll.
Jag och några tjejkompisar var hem till en annan kompis och hennes familj och hjälpte dom att städa ur sitt nybyggda hus som dom ville flytta in i redan dagen efter. Vi städade och dammade både väggar och tak( och golv då :)) Våttorkning av alla väggar och överallt då det  var alldeles dammigt av slipdamm.
 Ett stoooort timmer hus har dom byggt så det är ingen liten stuga att städa av. Inne har dom en del timmerväggar framme som behövdes dammsugas av. Är många skrymslen o vrår på en sån vägg att städa. Ett jättefint hus har dom byggt sig och inte blir man mindre sugen på ett eget heller. =)
Emellanåt tog vi oss några pauser då det  bjöds på god mat och vin, fika och en massa tjejsnack och en hel massa skratt. Vi skrattade så att tårarna rann.
Dom är så roliga dom här tjejerna =)
"Thunder" *hahahaha* (internt skämt)

Tiden går fort när man har roligt och det blev ganska så sent, var inte hemma förrän efter 01.00 och det är sent för mig.
Är ju en kvällstrött människa :)
Hade svårt att somna fastän jag var såå himla trött,  låg och hade magkatarr *ajaj*
Resten av natten sov jag jätte dåligt.

Tack för en jätte rolig kväll tjejer!!   även fast vi städade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0