Me& I party

Igår kväll hade jag Me&I "party" här hemma.
Alltid lika trevligt att träffa sina vänner lite.
 Nog för att en hel del droppade av en efter en så gick det ganska så bra ändå.
Beställde en varsin tröja till barnen och en julklapp till deras kusin :)
Ett hemligt plagg fick jag också, ska bli spännande och se vad det är för något.


igelkottar       
  Till storasyster, lillebror har redan en så vi tänkte att dom skulle få lika. Är lite gulligt tycker jag att klä dom matchande, syskonen ibland.

monstertruck (bil) 
Lillebror fick en sån här Monstertruck tröja.

Sen beställde jag som sagt nått till kusinen också men det vill jag inte visa ifall om hans mamma el pappa ser det här =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0