I dag

Vaknade i morse och det REGNADE, suck.
Nu har jag varit inne och inte stuckit ut näsan knappt på 2 dagar. Känns så himla typiskt, har varit kanonfint väder dom här två dagarna vi varit inne. Bestämde redan igår att vi skulle ut åtminstone EN sväng idag. Och så får det bli.
Det får bli sen när A slutar jobbet, han slutar tidigt idag.
Då ska vi ner på stan en snabbis och titta efter en present(en till) till min lillebror som fyller nu på lördag.
Är svårt med presenter till killar tycker jag och fyller man 18 så ska det vara nåt lite extra tycker jag.
Vet vart jag ska titta efter presenten så det går nog ganska fort tror jag, sen till blomaffären. Ska köpa lite ljung och andra dekorationsblommor att sätta ute på framsidan. 2 blommor till vardagsrummet ska jag också titta på eftersom dom håller på och dör dom som står i fönstret. Den ena är redan död och kastad sen ett tag sen och nu är det alltså den andres tur =/
Varför ska det vara så svårt med murgröna?? Dom dör ALLTID förr eller senare hos mig.
Sen blir det mataffären och handla lite.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja fy sjutton vilket jäkla skitväder! Jag höll på att dra täcket över huvudet somna om igen när jag vaknade =)

2008-10-09 @ 11:31:21
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0