Fluffbabes body butter

Kände mig lite sunkig o ville pigga upp mig själv lite så jag tänkte att jag provar mitt nya body butter jag fått.
Duschade och smörjde in mig med Fluffy Marshmallows och vips så luktade man som en karamell eller en liten kaka =)

Det var som att ta i smör, lite fluffigt smör när man tog det ur burken, men den sjönk snabbt in i huden när man smörjde.
Luktar gott och har en fin färg också, rosa. :)
Den blir nog bra för mig i vinter, en torris som mig haha.

 Info Fluffy Marshmallows - Body Butter 240 ml

Finns att köpa på fluffbabes.com. Där även bilden är lånad från.

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter underbart, jag har aldrig testat den själv =)



Ja det är asdrygt att vara så instängd när man är sjuk, man vill inget hellre än ut och lufta sig.

2008-10-09 @ 00:03:26
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Ann

Haha som smör? Jag tycker nog att det låter lite otäckt :D

2008-10-09 @ 07:19:05
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0