Tantvarning

Jihoooo!
Hör o häpna, igår var det soooool här o varmt!!
Var ute i stort sett hela dagen så det blev inget skrivet här igår för det var fullt upp hela tiden. Mellan varven så sprang jag in och städade toaletten/badrummet, dammsög,och putade några speglar.

Hade Tupperware party här på kvällen också. Hahahaha ja jag vet låter som tantvarning =D men det var jätte trevlig faktiskt och bra gick det också!
Fick en hel massa bra saker som jag kommer att få :) Roligt!
Vi bakade här också på partyt som vi sen smaskade i oss. En rolig grej att göra tillsammans + att vi fick oss nått gott.
Hade bakat lite annat fika bröd under dagen också men på partyt gjorde vi bröd. Mumsigt!

Nu blir det duschen och kanske man kan ta på sig en klänning eller kjol idag med. Hoppas!

Kommentarer
Postat av: em

så lite så :) e det du som gjort headern? jaaa. möbler i vitt är så jäkla fint! önskar jag också kunde ha det men svårt när man har 2 hundar som skitar ner :P haha. har en vit fåtölj, men den är inte så vit längre :(



nej. pms är värst :( men det är något man får ta några dagar i månaden helt enkelt :P allt bra annars?

2008-07-23 @ 14:33:29
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: Kim

Jadå det tror jag de gör :)



Sv: Okej jo det var rätt svårt :P

2008-07-23 @ 16:26:58
URL: http://kemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0