Tips!

Har ett jätte bra tips om det är så att det är nån som har tänkt att åka till Furuviksparken nu på semestern.
Fick tipset av en granne till mig =)
I tidningen Mama får man ett åkband på Furuvik värde 175 kronor!!!
                                                                            





Tidningen kostar bara 42kr så man tjänar en massa om man kanske är en familj som ska dit och åka karuseller =)
Jag själv har köpt 2 tidningar för vi har planerat sen länge att vi ska dit. Så nu har vi 2 åkband =)
Helt perfekt!!
Tjejen i kassa på Statoil tittade lite undrande på mig och frågade -Skulle du ha två??! Hihi

Men det är lite ont om tid att hinna köpa tidningen för det nya numret av Mama kommer ut den 22 Juli och då kanske det är lite svårare att få tag på den som är ute nu.

Tycker det var ett superbra tips jag fick så jag tänkte dela med mig till er med =)
Man spar ju faktiskt in en hel del med pengar om man ändå hade tänkt att åka dit och det är ju aldrig fel.


Update: Kanske kan missförstås lite att det är bråttom med att köpa åkbandet eller tidningen. Alltså en ny Mama tidning kommer ut den 22 Juli men kupongen för åkbandet gäller ändå till 31 augusti =D

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vill också dit haha =P När ska ni dit?

2008-07-20 @ 13:52:53
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Kim

Hoppas du får en bra söndag =)

2008-07-20 @ 15:49:50
URL: http://kemmie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du får en bra söndag =)

2008-07-20 @ 15:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0