Snabba ryck

I tisdags morse, tidigt, ja jag har småbarn som vaknar med tuppen eller FÖRE tuppen till och med, beställde jag lite nya kläder till barnen från Phunkycool. Dom har rea just nu på märkeskläder för barn.
Passade då på att köpa en body + byxa åt lillgubben och en långärmad tröja åt "stor"tjejen från IdaT på 40% rea som det var den dagen.
Kollade precis deras sida igen och ser då att dom har hela 60% rea nu, på ALLT i butiken så skynda fynda!
Det här köpte jag:

  



Är imponerad för dagen efter så hade jag dom hemma direkt i brevlådan.....perfekt!!
Men lite irri är det att det är 60% nu o jag som handla på 40 men men inget att göra åt, kanske får beställa en gång till ;)

Kommentarer
Postat av: sanny

så fina kläder :)

2008-07-19 @ 21:34:49
URL: http://sannyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0