Semestertripp

Nu är vi tillbaka igen från en liten semestertripp.
I torsdags packade vi in oss i bilen och åkte till Örebro där vi hade bokat hotell för natten. Åhh vad skönt det är med hotell!
God frukost och sköna sängar, sov faktiskt väldigt bra för att vara mig. Har svårt att sova borta den första natten men det gick riktigt bra faktiskt :)
Och vad mycket packning man har med sig sen då, särskilt om man har barn(småbarn). Galet mycket.
Det är bra att ha kombi =D
När vi kom fram checkade vi in på hotellet, tog det lite lugnt och begav sen ut igen till Mariebergsköpcentrum och gick på Ikea. Åt middagen på Ikea och köpte lite småsaker som det alltid blir när man är på Ikea. Köpte b la nytt täcke så vi har täcken så det räcker när vi får besök hemma sen som ska sova över.
Köpte en ny skötbädd också, den uppblåsbara varianten eftersom våran gamla har gått sönder.
Efter Ikea gick vi lite i köpcentrumet där jag letade efter nån kjol men det var lite dåligt med det tycker jag, är mest höstkläder som plockats fram nu.
Sen gick vi och köpte lite gotte att smaska på på hotellrummet.

På fredagen var det Parken Zoo som var på schemat, varmt var det och vi såg en massa djur och åkte karuseller, hade åkband så många karuseller blev det =) hade det jätte mysigt och roligt.
När Parken zoo stängde åkte vi på Max och åt och sen vidare till Gävle där vi skulle sova över hos några vänner till oss.
Lördagen åkte vi och våra vänner och deras två småbarn till Furuviksparken och hade det trevligt.
Hade riktigt tur med vädret då det var sagt att det skulle regna den dagen men det kom inte förrän sista timmen vi var där.
Vi stannade nån natt till i Gävle och när vi åkte hem på söndagen så följde vännerna(+barnen förståss) med oss hem och stannade här i två nätter.

Har haft en jätte bra vecka och nu känns det som om sommaren är över.....
Får se om jag kanske lägger upp några bilder sen när jag fört över dom till datorn.

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter hur mysigt som helst, jag vill också =P

2008-08-06 @ 15:54:55
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0