Hemma o bvc

Idag är jag hemma med båda barnen, Es förskola är stängd, planeringsdag.
Murrigt väder här är det =/ och jag har sovit dåligt inatt. Vaknat massor och däremellan drömt.
Bad combo, fast det känns ganska så bra ändå, tröttheten kommer nog mer sen i eftermiddag, brukar göra så.

Senare idag ska vi till bvc med lilleman, 1 års kontroll, läkaren och spruta. Hoppas det inte kommer att göra allt för ont, usch jag gillar inte sprutor.

Han går och går här hemma mest hela tiden nu, roligt!! :) Sååå duktig min lilla skrutt!!
Fångade han på bild nyss när han går själv men som sagt så dog kameran precis(batteriet) så jag får kompletera med bilder sen.

Nu ska jag passa på och fixa med lite här på datorn medan prinsen sover.
Tjing!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0