Växer så det knakar

Har varit på 4 års kontroll med min dotter i förra veckan. Kontrollen gick bara bra.  :)
Hon är lång våran lilla tjej för att vara 4 år. Hela 107 cm.
Sist vi mätte henne och det gjorde vi i mitten av Juni, då var hon "bara" 104 så hela 3 cm har hon vuxit under sommaren bara. Och det märks vill jag lova. Nästan alla hennes byxor var korta i benen så det har fått bli lite inköp till damen på kläder här.
Klänningar är något som står högt upp på listan hos henne själv. Hon älskar att ha klänningar på sig. Klänning och tights el strumpbyxor.

Appropå kläder så här så har jag letat och letat efter en skaljacka åt henne men har inte hittat någon.
Att det ska vara så svårt, är bara vinterjackor ute i butikerna nu och det tycker jag är för tidigt att börja med.
Vet att Polarn och pyret har skaljackor men tycker att det är en lite för dyr prisklass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0