Me & I

Här om kvällen var jag på Me & I party.
Åh jag vill ha!!
Tyvärr så måste man ju begränsa sig då det kostar en del men åh vad mycket fint det var.
Den här beställde jag till min lilla prins :)
igelkottar
Ser finare ut i verkligeheten än vad de gör på bilderna tycker jag.
Tänkte köpa matchande strumpor till oxå men dom var helt slut.


Den här ville jag ha men det fanns tyvärr inga kvar att beställa =(

noshörningar 
Fanns mer fina och coola kläder jag ville ha men bilderna ville inte som jag ville, gick inte att visa fler.

Får alltid sån beslutsångest på dom där partyna, är en typisk våg och velpanna.
Ekonomin tillåter ju inte att köpa allt man vill så då blir det svårt att välja för velisen =)


Kommentarer
Postat av: Robin & Evelina

Kul med någon fler som gillar barnmode! :)



Visst har me & I mycket fint.

Har många plagg till Robin där ifrån...



Mvh Evelina Robins Garderob- Barnmodebloggen

2008-09-27 @ 21:35:57
URL: http://robinsgarderob.blogspot.com/
Postat av: Madeleine

Skrev precis ett inlägg om meandi, gillar inte deras senaste kollektion lika mycket som dom tidigare.. iaf inte tjejkläderna! Till killar fanns d mer..!! Men annars diggar jag meandi ;-)

2008-10-03 @ 11:33:03
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0