Huvudvärk

Har haft helt sjuuukt ont i huvudet idag, hela gårkvällen och i natt.
Tror själv att det kan vara spänningshuvudvärk, gör så ont att det värker i tänderna till o med.
2 panodil hjälpte inte mycket mot det heller =/
Jaja, dagen har gått bra ändå, är ju full rulle med två barn :)
Hade jag inte haft barnen så hade jag nog legat på soffan och bara tagit det lugnt en dag som denna men icke.
(Eller nej jag hade nog varit på jobbet förresten, men ändå :))


Dagen har gått i ett, upp kl 6,30 morgonbestyr först med att fixa o äta frukost för mig och barnen, påklädning av två barn + tandborstning och sånt, jag själv duscha och fixade till mig.
Ska skjutsa ner dottern till dagis/förskolan och ska precis gå utanför dörren och lillebror har gjort 2.an i blöjan, av med kläderna och byta blöja. Nytt försök att gå ut, näpp då kräks han på sin jacka ( han kan kräkas lite så där när han ska få någon tand), av med jackan och på med en ny.
NU kan vi åka.
Lämnar henne och åker hem o mamma kommer hit och ganska snart även syster. Sonen vaknar o han får lunch, fixar o donar lite och åker sen o hämtar storasyster.
Iväg till en kompis på fika o lek för barnen.
Hem, dottern får byta om för det är dags för gymnastik, på cykeln och iväg med henne. Hem när det är slut, äta middag, iväg igen för nu var det dags för akupunktur som jag får en gång i veckan just nu.
Hem och landa i soffan och då är klockan tio i åtta.
Tv....det är ju idol =) o Desperat Housewife.
Har svarat på en MASSA frågor som jag fått från Statistiska Central Byrån i pauserna så nu kan jag skicka in den också :)
Dryga frågor!

Oj! Det blev lite långt det här...
       
 

Kommentarer
Postat av: Jess

Hoppas att du mår bättre idag :)

2008-10-01 @ 10:57:45
URL: http://princessjess.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag har också en sjuk huvudvärk =S Måste vara något med vädret eller något eftersom vi båda känner va det.

2008-10-01 @ 11:29:03
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0