Sjuk

Är jätte förkyld.
Nu har vi varit hemma och inne i 2 dagar jag och mina barn, som också är förkylda.
Väldigt förkylda till och med men pigga ändå.
Idag skulle vi ha varit på barnmusik som vi går på på onsdagar men vi hoppade över det.
Ingen gymnastik för dottern eller akupunktur för mig igår blev det heller. Tror jag hade feber igår och jag kände mig verkligen risig igår så jag avbokade sjukgymnasten.

Var så himla trött i morse och inte pigg alls, så ont i halsen, ögonen svider och hela huvudet känns som om det är fullt av snor. Lillprinsen valde att vakna kvart över 5 i morse och somnade aldrig om heller efter vällingflaskan.*Hrmf*
Det brukar funka men inte idag så jag tror att klockan var ca 6 när vi till slut gick upp.
Annars så brukar han sova till 6.30 i varje fall.
Stora syster var vaken lika tidigt hon, hon hosta så mycket att hon eller jag för den delen inte kunde sova.

På eftermiddagen o nu på kvällen så känner jag mig ganska så pigg ändå så jag har lagat mat, gjorde egen purjo- och potatissoppa och bakade scones till till middag. Soppan gick inte hem hos barnen. Brödet däremot, det gick hem det :)
Pysslat med att göra pärlhalsband och klipp och klistrat har vi med gjort + att jag har tagit ett varv med dammsugaren.
Nu sitter jag i soffan och snörvlar lite och har tittat på "Bonde söker fru".

I morgon vill jag gå ut, utomhus alltså menar jag. Har varit inne 2 hela dagar nu och det räcker!
I morgon är vi friska......tjoho!!!!
Måste kolla efter present till min lillebror som blir 18 år på lördag!
Har kommit på en present, en jätte bra tror jag :) men det kan jag inte skriva här vad det är för jag är inte säker på om han är in och läser här nåt.


Kommentarer
Postat av: Maria

Åååååh så gott med scones =) Men det var inte bra att ni är sjuka =( Hoppas ni är friska i morgon =)



2008-10-08 @ 22:10:40
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0