Oktober

Just det.....kom precis på att det är ju faktiskt 1:a Oktober idag.
Helt otroligt, det är redan Oktober, tyckte att det var sommar nyss, eller sommar o sommar, var ju knappt någon sommar men ändå.
Jösses vad snabbt det går! Och det kommer inte att stå på och jag ska börja jobba igen.
Efter jul är det dags och fortsätter det i den här farten så är vi ju snart där, och det gör det ju förståss.
Känns så där faktiskt, är både och det där.
Har haft  ångest över det här med att börja att jobba igen och att lillebror ska börja på dagis/förskola men nu känns det bättre när man vet att pappan kommer att vara hemma en tid också.
Kommer att bli bra när man väl är på jobbet igen.
Ska följa med jobbet på kurs ett par dagar nu i okober också och det känns kul.

Oktober är den månaden som jag fyller år i också =D
Oktober är en rosa (bandets) månad med.

Kommentarer
Postat av: Bina

Känner igen den där ångesten. Idag var första dagen tillbaka på jobb. Fast vi smygstartade dagis för ett par veckor sedan. När börjar lillebror dagis?

2008-10-01 @ 19:24:47
URL: http://bortomsvedala.blogg.se/
Postat av: Bina

Vårt lilla dagis (föräldrakooperativ) fyller platserna på hösten. Så jag tog platsen och tänkte skola in lite smått under hösten och att vi började "på riktigt" efter jul. Sedan fick jag jobb... Lillebror älskar dagis. Han springer in med skor och jacka på för att börja leka.

2008-10-01 @ 22:16:49
URL: http://bortomsvedala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0