Mamma mia....nope!

Det blev ingen Mamma Mia bio sist.
Vi åkte iväg, gick in på bion o skulle köpa biljetter o snacks att mumsa på till filmen och vad då?
Jo då gick inte den filmen då utan den hade gått redan klockan 15.30!! Vad är det för tid?
Filmen som gick nu var Narnia o jag var inte så sugen på den just då utan var helt inställd på Mamma Mia och var såå
sugen på att se den.
Så vi gick inte på nån bio den kvällen utan tar den en annan kväll.
Istället gick vi ner till vattnet och köpte oss en varsin stor mumsig glass o satt i solen o mös.
Blev ju rätt bra det med =)




Kommentarer
Postat av: Ann

Jag såg Mamma Mia igår, och jag måste säga att jag inte var superimponerad =/

2008-08-02 @ 11:24:46
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0