Utmaning

Har försökt flera gånger nu att lägga in en bild i ett inlägg som jag har skrivit men det går absolut inte så jag tänkte att jag gör en utmaning som jag fått av Maria i stället då.


Utmaning

Tre saker jag gör när jag vaknar:
* Går på toa
* Äter frukost
* Bäddar sängarna
 
Tre saker jag måste ha under dagen:
* Mat
* Vatten
* Gärna kläder =)

Tre personlighetsdrag på mig:
* Lugn, får jag ofta höra
* Ordningssam
* Snäll, har jag också alltid fått höra

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
* Min familj
* Träffa vänner
* Shoppa

Tre saker jag är rädd för:
* Att nått hemskt ska hända min familj
* Sprutor
* Tandläkaren

Något jag drömmer om:
*
En egen villa
* Ekonomiskt oberoende
* Resa till olika ställen världen över

3 Personer jag utmanar på detta är:

Ja här ska man då utmana tre personer men det tänkte inte jag göra den här gången utan den som känner att den har lust att göra denna utmaning kan göra den.
Lite tråkigt men så får det bli den här gången.


Nä nu har klockan sprungit iväg och det är verkligen dags att hoppa i säng så natti natti!!!

Kommentarer
Postat av: Ann

Nah jag var inte alls imponerad utav Mamma Mia tyvärr... hade väntat mig att den skulle vara så himla mycket bättre.



Mmh, vi flyttade in i måndags, alls känns så himla nytt och fräsht! :D

2008-08-07 @ 08:45:57
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0