Utmaning

Jag har blivit utmanad av Catwalkqueen att nominera 7 bloggar jag läser dagligen. (eller ofta)
Så här är några av dom jag läser ofta.

1. Catwalkqueen - min lilla systeryster, mix av en massa roliga saker som tävlingar, shopping o bilder. En skönhet.
2. Princessjess - min kusse, skriver om sin galet söta vovve o livet som nagelterapeut bl a.
3. Starmamas - skriver om shopping o andra tips.
4. Shopaholicmamman - Har riktigt fina tävlingar, bilder och en massa tips.
5. Alexandras- om mode och sånt - precis så är det, om mode, sina barn och shopping.
6. Englas showroom - en blandning av mode och familj.
7. Gizmolinas - skriver om sitt liv och sin rosa prinsessdotter Johanna, har mycket fin smak i kläder o interiörer tycker jag.

Jag utmanar Princessjess och Kykyri att göra samma sak och alla andra som är in här och kikar ;)


Kommentarer
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n

tack snälla för att du läsr min blogg och vade mig som en favorit! Kram Therese

2008-08-27 @ 11:38:28
URL: http://shopaholicmamman.se
Postat av: Ann

Jag ahr redan gjort den utmaningen =/

2008-08-27 @ 12:00:18
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0