Söndag

Strålande sol o blå himmel har det varit idag, lite blåsigt men ändå fint väder. Härligt!
Varit ute hela förmiddagen.
Älsklingen har passat på att måla vidare på altanen nu när det inte regnar och jag o barnen har lek , varit på lite promenad och gjort lite annat småfix i trädgården.
In och åt lunch o sen begav vi oss till Insjön, skulle på Clas Ohlson och köpa lillprinsens presenter för jag upptäckte att dom hade det vi skulle ha för flera hundra kronor billigare, så sagt och gjort, vi åkte dit.
Men vad tror ni?!? det var STÄNGT pga ommärkning!!!!  Och hur ofta åker vi dit liksom, mycket sällan. Såååå typiskt!!

Gjorde mig lite fina fynd ändå i en annan butik. =D  (Bilder kommer sen, batteriet dog precis i kameran)

På vägen hem köpte vi med oss Thai mat o mumsade på och firade lite.
Jag o älsklingen har varit tillsammans i 12 år idag!! =D


Kommentarer
Postat av: Maria

Helt galet, 12 år =)

2008-08-18 @ 12:49:06
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0