Ps I love You

Igår kväll såg vi den här filmen:

 
Ja jag vet vi skulle se den förrut men ja jag somnade :)

Den var bra! Lite tårögd blev man allt  så mascaran sved i ögonen ;)
Lite besviken blev jag oxå på den här filmen, var inte riktigt som jag förväntade mig ändå efter att ha läst boken.
Boken var bättre!!
Dom hade ju tagit bort en hel viktig bit i filmen som gjorde att man blev en aning förvirrad först men eftersom jag läst boken så visste jag ändå vad som hänt.
Sen var en del karaktärer inte alls som i boken.

Men filmen är helt klart sevärd!!
Känslosam.
Jag gillar den!!


Kommentarer
Postat av: Linda

vill se den !!=)

2008-08-19 @ 12:19:25
URL: http://enlinda.webblogg.se/
Postat av: P U S S Y D O L L

Jag ska också se den, men utan min pojkvän. ;p Haha. Jag bölar till ALLA filmer, och jag vet att jag kommer göra det till den också. Särskilt eftersom jag älskar Gerard Butler, och jag vet att han dör i den. :(

2008-08-24 @ 14:29:42
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0