Passar på ...

Passar på och skriver här lite nu medans liten sover.....igen.
Han drog till med en sovmorron idag igen, vakna 8.30 och stora syster skulle vara på dagis kl 9 =) fick komma lite senare bara, ville inte väcka honom =)
Egentligen borde jag gå o baka nu men ville kika in här en sväng först, =)
har lite kvar att baka inför helgen med kalas både lördag o söndag.
Har bakat vaniljbullar i förrgår så det är klart :) var faktiskt jätte duktig o inte smakade en endaste liten smakbit så den här gången blev det hela satsen på 48 bullar, hihihi.

Är det nån som har förslag på smarriga tårtor som är barnvänliga?

Idag ska jag åka och hämta ut mina linser som har kommit o prova dom så dom är bra. Dom kom före glasögonen som fortfarande inte har kommit! Och det är över 3 veckor sen jag beställde dom =/

Nu ska jag kolla runt lite bloggar innan jag drar mig ut till köket

Kommentarer
Postat av: Maria

Ooooh så gott! =D Ska bli mums på lördag =)



En vaniljtårta kanske? Alltså med bara marsansås?

2008-08-21 @ 13:05:59
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Ann

Smörgåstårta brukar ju alltid gå hem hos de små :)

2008-08-21 @ 20:27:11
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0