Kalas






Här har det varit kalas både lördag och söndag, det är så när man har stor familj =)
då får man dela upp det lite, annars får vi inte plats.
Dagen började med att han vaknade vid 6, halv 7 gick jag och han upp och satte på tvn nere och tog det lite lugnt framför den och lekte lite .
Sen kom storasyster upp efter nån timme och då åt vi frukost.
N fick paket som han öppnade (efter en bra stund, tog lite tid , pappret och tejpen var väldigt intressant =)) vi monterade ihop presenten och dom lekte en stund med den.

Nu var det dags för N att sova en stund så han skulle orka med kalas senare på dagen.
Jag dammsög hela huset och städade toaletterna.
Han vaknade, måste ha blivit väckt där ute av barnen som lekte i lekparken och vi åt lunch, duschade o bytte om till kalaskläder. Blåste ballonger och dekorerade här hemma med dom och serpentiner.
Hann precis duka färdigt bordet innan alla började komma.

Hade bakat vaniljbullar, citroncocoskaka, morotskaka och jordgubbstårtor.
Han fick många fina och bra presenter både av familj, släkt o vänner som vi tackar så hemskt mycket för =D

TACK TACK!

När alla gått hem gjorde jag lite god mat som jag bjöd min syster o sambo på.
Efter barnen gått och lagt sig spelade vi När och fjärran och hade det roligt.
Kom inte i säng förrän närmare 1.00 tror jag. Trött som en gnu!!
Men tiden går ju fort när man har roligt. :)




Kommentarer
Postat av: Ann

Åhå stora killen :)



Den pizzamixen har jag inte testat, kanske värt att prova. Jag gillar alla enkla vägar att laga mat :)

2008-08-26 @ 14:43:03
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0