Glasögonen

Idag ringde jag opikern för att efterlysa mina glasögon som jag beställt nya.
Nu har det gått över 4 veckor och jag har ännu inte fått dom!
1½ vecka skulle det ta, kanske 2 och ja, nu har det gått över 4 som sagt.

Dom hade kommit och dom skulle vara klara på eftermiddagen. Men senare på dagen ringer dom och säger att det hänt en olycka med glasögonen. Dom hade gått sönder!!!
Så dom har beställt en ny båge som förhoppningsvis kommer i morgon, gör den inte det så kommer den efter helgen.

VAD BRA DET GÅR FÖR MIG!!!!!!!!

Eller inte!

*Suck*



Kommentarer
Postat av: Maria

NÄÄÄÄE det är inte sant!!!! Vad är det för j*vla klantarslen???? Först har de dragit över 2½ vecka och sen har de sönder dem...?

2008-08-27 @ 22:21:52
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Ann

Jaha, nämen så roligt, en kollega :) Hur länge har du jobbat med barn?



Det är en vanlig förskola, eller ah, vi har inriktning på språk pch språkutveckling. Har en specialavdelning för språkpedagogik. Så när jag vidarutbildar mig sen så tror jag att det blir med språket som inriktning, gärna då flera språk också :)

Hur jobbar ni?

2008-08-28 @ 06:51:46
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0