Fredag kväll

En mycket trevlig och rolig helg har det varit.
I fredagskväll var jag ut med ett gäng tjejer, ett gäng mammor och åt, utan barnen. Det händer inte ofta att det är utan barnen jag gör nåt.
Vi träffades först hemma hos en av tjejerna och pratade en massa, drack vin och åt lite snacks.
Lite senare gick vi ner på stan och gick på restaurang och åt god mat.
Finns tyvärr inga bilder för jag glömde bort  kameran  i väskan =/   brukar alltid ta nått kort i varje fall.
Efter det gick vi hem men jag är jätte nöjd med det.

En super trevlig kväll som snart måste göras om.
Tack för den tjejer!!!!!
Jag gillar er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Mysigt =)

2008-08-26 @ 11:44:47
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0