Film

Jag och älsklingen såg en film igår kväll. (Ja nu blir det ju i förrgår kväll eftersom det inte gick att ladda upp någon bild igår kväll då jag höll på.)
Vi såg Apocalypto och jag kände mig SÅ orolig i mellangärdet av magen och hela kroppen i stort sett hela filmen.
Usch jätte jobbigt! Men den var bra med och det var inte risk för att somna om man säger så.
Ganska så rå och brutal emellanåt och  jag kände mig som sagt var alldeles orolig.









Mayariket står inför sitt fall och härskarna är övertygade om att imperiet kan räddas genom fler människooffer och storslagna tempelbyggen. Den unge Jaguar Paw och hans stam har utsetts till offer och tillfångatas. För att undkomma sitt grymma öde och rädda de få av stammens överlevande måste Jaguar Paw fly, en vild jakt på liv och död har börjat!
Mel Gibson (manus och regi) beskriver filmen som "ett actionäventyr av mytiska proportioner". En visuell upplevelse av stora mått som skildrar den lilla människans kamp.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja =P



Mmm den där är obehaglig! =S

2008-08-07 @ 15:08:11
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0