Dålig uppdatering

Oj oj oj vad dålig jag har varit på att uppdatera här då.
Inte bra, men ibland så räcker tiden liksom inte till och inte orken heller för den delen.
Har varit sååå trött i ett par dagar nu så jag har egentligen bara velat gå och lägga mig o sova men det kan man inte när man är hemma med små barn :)

Annars så är vi i familjen tillbaka till vardagen igen efter semestern.
Dottern är på dagis o sambon jobbar, själv så är jag hemma o är mammaledig med min lilla prins.
Ska vara hemma till efter jul men börjar redan få lite ångest att gå tillbaka o lämna min lillplutt på dagis =/ Vill inte!

För min del så hade semester kunnat få vara lite längre, har ju varit så skönt att båda varit hemma o kunnat dela på allt hemma. Ligga kvar o mysa i sängen om man vill det, få sovmorgon då o då och bara vara hela familjen. MYYYYS!!



Hur är det med er??
Fortafarande lediga eller är ni tillbaka till det ni gör??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0