Gifta sig?

När jag stog i duschen här om dagen så fick jag en tanke/känsla om att en vän till mig kommer att gifta sig i sommar :)
Tänk om det skulle vara så, vad roligt det skulle vara.
Jag vet att minst två gånger så är det någon som trott att vi( jag och min sambo) skulle gifta oss. Hihi
Båda gångerna vid våra barns dop.
Dom har trott att vi skulle gifta oss i hemlighet på dopen. Men nix, så var det inte :)
Nu sist så hade en kompis till mig till och med köpt ett bröllopskort till oss på dopet för så säker var hon på att vi skulle gifta oss också. Vad rolig hon är!! =)

Kommentarer
Postat av: Jess

hehe, när du skriver sådär trodde jag det var NI som skulle gifta er innan ja läste hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0