Hur gick det?

Ett snabbt inlägg om hur det gick på bvc kommer här.
Hade problem med blogg.se förrut när jag skulle skriva lite här och nu är klockan så himla mycket så jag borde egentligen ligga i sängen nu men man fastnar ju så lätt här :)
Kollar runt på olika bloggar så svisch(stava?) har tiden bara sprungit iväg. Finns så många roliga o fina bloggar där ute.
Åter till det jag skulle skriva om nu =D 
Bvc gick jätte bra i varje fall.
Lite hade han växt :) jag tycker att det känns som om han har vuxit mycket mer än vad det är.
8820g vägde han nu 5 dagar innan 1 års dagen och var 73cm lång.
Han är liten våran lilla gobit. Liten men naggande god.
Läkaren undersökte honom och allt såg bara bra ut sen var det dags för den där dumma sprutan men plutten var jätte duktig. Gnällde till men mycket berodde nog på att jag fick lov att hålla fast honom och det var nog inte heller så kul. Värken som kändes av sprutan glömdes snabbt bort och han var glad på en gång.

Nä vet ni vad nu måste jag dyka ner i sängen här.
Natti natt!!

Kommentarer
Postat av: Ann

Jag har alltid förundrats över hur tåliga de små är när de kommer till undersökningar och sprutor. Läkare känns alltid så hårdhänta men barnen tål ju mer än vad man tror :)

2008-08-21 @ 07:19:37
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0