Brillorna.....igen.

Nu kommer jag med mina glasögon igen ;)
Har varit och provat ut andra bågar och beställt ett par som håller på och tillverkas just nu så om jag har tur så har jag dom om en vecka =)
Finns ett litet kruxs med tillverkningen av mina glas till glasögonen, tydligen så måste dom tillverka verktygen också som ska tillverka glasen......hum =/

Och inte nog med det............använder ju linser också eller mest faktiskt och ena min lins har gått SÖNDER.
Självklart samtidigt som glasögon. JIPPIKAYEAY!!!!!
Det räcker ju liksom inte med en grej itaget heller.
Så nu har man fått leta fram mina super duper mega dega as fula gamla brillor och en gammal lins.
Måste ju för 17 se nått i varje fall.
Hahahaha, brillorna är så gamla så dom har gulnat i glasen hahahaha. Snyggt! eller inte!

I vilket fall som helst så blev det ett par Peak performance bågar och maby baby får ni se en bild senare när dom kommit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0